РОЛЬ DUOLINGO У ВИКЛАДАННІ ТА ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
PDF (English)

Ключові слова

Duolingo, вища освіта, штучний інтелект, навчання англійської мови, вивчення англійської мови, гейміфікація, змішане навчання Duolingo, higher education, artificial intelligence, English teaching, English learning, gamification, blended learning

Як цитувати

ГОЛУБ, Т. П., КОВАЛЕНКО, О. О., НАЗАРЕНКО, О. І., & ЖИГЖИТОВА, Л. М. (2024). РОЛЬ DUOLINGO У ВИКЛАДАННІ ТА ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ОСВІТІ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», (1), 3-9. https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.1.1

Анотація

У статті розглядається застосування Duolingo у вищій освіті як засобу навчання англійської мови, аналізуються його переваги, обмеження та оптимальні стратегії інтеграції. Доступність, гнучкість і персоналізований підхід до навчання Duolingo, який підтримується алгоритмами на основі штучного інтелекту, пропонують індивідуальний освітній досвід, який покращує залучення учнів через гейміфікацію. Хоча Duolingo є ефективним додатковим інструментом до традиційних методів навчання, задовольняючи потреби студентів, які мають початковий і середній рівні володіння іноземною мовою, він не забезпечує автентичної мовної практики та не відповідає вимогам академічної англійської. Впровадження гейміфікації підвищує залучення та мотивацію користувачів, роблячи його корисним доповненням до традиційних методологій навчання, пропонуючи додаткову практику. Прийнявши збалансовану стратегію інтеграції, викладачі можуть використовувати потенціал Duolingo для покращення вивчення мови у вищих навчальних закладах. У статті описані переваги використання Duolingo, зокрема зручність навчання у власному темпі та в будь-якому місці, адаптовані шляхи навчання за допомогою штучного інтелекту та стимулювання мотивації завдяки гейміфікованим елементам. Це також позиціонує Duolingo як цінне доповнення до звичайних академічних програм, покращуючи навчання. Однак визначені й певні недоліки, такі як недостатня автентична мовна практика, ризик зниження особистої взаємодії через залежність від технологій і обмежена увага платформи до академічних мовних навичок. Щоб протистояти цим проблемам, в статті рекомендується запроваджувати стратегію змішаного навчання, яка поєднує Duolingo з традиційними освітніми практиками, інтеграцію автентичних матеріалів для культурної та мовної компетентності та включення спеціалізованих курсів для академічних навичок англійської мови. Пропонується включення Duolingo в структуру викладання англійської мови у вищій освіті, оскільки збалансований підхід, який поєднує технологічні інструменти з живим спілкуванням і реальною практикою, посилить переваги Duolingo, сприяючи таким чином більш ефективному вивченню мови та академічній успішності.

https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2024.1.1
PDF (English)

Посилання

Apoko, T. W., Dunggio, A. A., & Chong, S. L. (2023). The students’ perceptions on the use of mobile-assisted language learning through Duolingo in improving vocabulary mastery at the tertiary level. English Review: Journal of English Education, 11(1), 17–26. https://doi.org/10.25134/erjee.v11i1.7069.

De La Vall, R. R. F., & Araya, F. G. (2023). Exploring the benefits and challenges of AI-Language learning tools. The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention, 10(01), 7569–7576. https://doi.org/10.18535/ijsshi/v10i01.02.

Hakimantieq, H., Suherdi, D., & Gunawan, W. (2022). Duolingo as a Mobile-Assisted Language Learning: A new supplementary of learning basic English reading for EFL students. Edukatif, 4(6), 7548–7558. https://doi.org/10.31004/edukatif.v4i6.4104.

Irzawati, I. (2023). The integration of Duolingo into EFL learning. Esteem, 6(2), 328–337. https://doi.org/10.31851/esteem.v6i2.12317.

Li, Z., & Bonk, C. J. (2023). Self-directed language learning with Duolingo in an out-of-class context. Computer Assisted Language Learning, 1–23. https://doi.org/10.1080/09588221.2023.2206874.

Mijwil, M. M., Abdulrhman, S. H., Abttan, R. A., Mijwil, M. M., & Alkhazraji, A. (2023). Artificial intelligence applications in English language teaching: A short survey. Asian Journal of Applied Sciences, 10(6). https://doi.org/10.24203/ajas.v10i6.7111.

Nita, S., Sari, E. R. N., Sussolaikah, K., & Risky, S. M. F. (2023). The implementation of Duolingo application to enhance English learning for millennials. Journal International of Lingua and Technology, 2(1), 1–9. https://doi.org/10.55849/jiltech.v2i1.215.

Peláez-Sánchez, I. C., & Velásquez-Durán, A. (2023). The impact of Duolingo in developing students’ linguistic competence: an aspect of communicative language competences. Educação E Pesquisa, 49. https://doi.org/10.1590/s1678-4634202349252467eng.

Permatasari, D., & Aryani, F. (2023). Duolingo: an enchanting application to learn English for college students. ELTR Journal, 7(2), 101–109. https://doi.org/10.37147/eltr.v7i2.176.

Ritonga, M., Febriani, S. R., Kustati, M., Khaef, E., Ritonga, A. W., & Yasmar, R. (2022). Duolingo: an Arabic Speaking Skills’ learning platform for andragogy education. Education Research International, 2022, 1–9. https://doi.org/10.1155/2022/7090752.

Su, F., & Zou, D. (2022). Learning English with the mobile language learning application “Duolingo”: the experiences of three working adults at different proficiency levels. International Journal of Mobile Learning and Organisation, 16(4), 409. https://doi.org/10.1504/ijmlo.2022.125959.

Vesselinov, R., & Grego, J. (2012, December). Duolingo effectiveness study: FINAL REPORT. Retrieved from https://theowlapp.health/wp-content/uploads/2022/04/DuolingoReport_Final-1.pdf.

Zou, B., Guan, X., Shao, Y., & Chen, P. (2023). Supporting speaking practice by social Network-Based Interaction in Artificial intelligence (AI)-Assisted language learning. Sustainability, 15(4), 2872. https://doi.org/10.3390/su15042872.