ВЕРБАЛЬНІ ТА ВІЗУАЛЬНІ АЛЮЗІЇ В АНГЛОМОВНІЙ РЕКЛАМІ
PDF

Ключові слова

алюзії
мультимодальність
реклама
лінгвістика
культурність
емоції
сприйняття allusions
multimodality
advertising
linguistics
culture
emotions
perception

Як цитувати

ЛІТКОВИЧ, Ю. В. (2024). ВЕРБАЛЬНІ ТА ВІЗУАЛЬНІ АЛЮЗІЇ В АНГЛОМОВНІЙ РЕКЛАМІ. АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ГУМАНІТАРНІ НАУКИ», (2), 24-29. https://doi.org/10.52726/as.humanities/2024.2.4

Анотація

Стаття досліджує використання алюзій як лінгвістичного та візуального засобу у сучасній рекламі. Автор аналізує широкий спектр рекламних матеріалів, виявивши різноманітні алюзії до культурних, історичних та літе- ратурних образів. Стаття розкриває, як алюзії допомагають рекламодавцям створювати емоційний зв’язок з ауди- торією, активізувати їхні асоціації та викликати інтерес до продукту або бренду. Дослідження вказує на те, що успішне використання алюзій може підвищити ефективність рекламної кампанії, залучити увагу та запам’ятатися споживачам. Крім того, стаття обговорює вплив культурного контексту на сприйняття алюзій, наголошуючи на важливості адаптації рекламних стратегій до цільової аудиторії. У статті досліджується, як алюзії до літературних творів, історичних подій, культурних символів та інших контекстів використовуються для створення ефективних та запам’ятовуваних рекламних повідомлень. Стаття аналізує різноманітні приклади алюзій з англомовних рекламних матеріалів, розкриваючи їхню роль у викликанні емоцій, асоціацій та ідентифікації цільової аудиторії з брендом чи продуктом. Важливим аспектом дослідження є вплив культурного контексту на сприйняття алюзій та їхню ефективність у різних географічних та культурних середовищах. Автор також звертає увагу на стратегії адаптації рекламних повідомлень з урахуванням специфіки мовної та культурної сфери цільової аудиторії. У статті розглядаються різноманітні приклади алюзій до історичних подій, постатей та епох, які використо- вуються для створення ефективних та запам’ятовуваних рекламних повідомлень. Стаття аналізує роль і значення історичних алюзій у формуванні ідентичності бренду, підсиленні емоційного зв’язку з аудиторією та викликанні асоціацій з певними цінностями або ідеями. Дослідження також розглядає вплив культурного контексту на сприй- няття інтерпретацію історичних алюзій у різних географічних та культурних середовищах.

https://doi.org/10.52726/as.humanities/2024.2.4
PDF

Посилання

Воробйова М. В. Алюзія в англомовному публіцистичному дискурсі: структура, семантика, функціону-

вання : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04. Херсон, 2011. 20 с.

Романюк С. К. Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник : зб. наук. праць.

Серія : Філологічні науки. Рівне, 2009. Вип. 8. С. 151–156.

Stefan T. 7 Functions and Effects of Advertising, 2011. URL: http://smallbusiness.chron.com/7-functions-effectsadvertising24542.

html

Suggett P. 10 Most Powerful Words in Advertising, 2016. URL: https://www.thebalance.com/most-powerful-words-

inadvertising3870

Van Leeuwen T. Legitimation in discourse and communication. Discourse & Communication, 2007. Vol. 1. P. 91–112.

Xiaosong D. Stylistic Features of the Advertising Slogan, 2017. URL: http://www.translationdirectory.com/

article49.htm